Per afegir un nou operador/a a l'Entitat de Registre T-CAT, primer cal que s'inscrigui al curs d’operadors d’entitats de registre T-CAT (virtual i obligatori).
L'endemà d'haver finalitzat el curs, l'operador/a podrà consultar si l'ha superat accedint a la Formació a l'Aula, en cas afirmatiu, el responsable del servei haurà de:
- Sol·licitar la targeta d'operador/a ER T-CAT
- Enviar la Fitxa d’Entitat de Registre T-CAT actualitzada
Per sol·licitar la targeta d'operador/a ER T-CAT, el responsable del servei ha d'accedir a l’EACAT>Tràmits>Servei de Certificació Digital>T-CAT: sol. i renov. certif. personals i seleccionar l'opció "Emissió T-CAT d'operador d'entitat de registre T-CAT".
Per tramitar la Fitxa d’Entitat de Registre T-CAT el responsable del servei ha d'accedir a l’EACAT “Tràmits>Consorci AOC>Servei de Certificació Digital i descarregar la fitxa des de l'apartat "Documentació". Un cop emplenada i signada l'haurà de tramitar a través del tràmit específic.
És molt important incloure en la fitxa totes les persones implicades en el procés. Si afegeixes algú nou, has d'incloure també les persones que ja hi eren. Si oblides algú, aquesta persona perdrà els rols assignats fins al moment.
Un cop s'hagi gestionat per part de l'AOC, el responsable del servei rebrà la confirmació. Quan el nou operador/a rebi la targeta, podrà començar a gestionar els certificats.